ingyen
webstatisztika
Szállítási információk | Levitra eladó
Levitra eladó
Levitra eladó

Szállítási információk

Levitra rendelés,  Leivtra vásárlás útmutatás.

Kifizetési módok, átadás-átvétel

A rendelését az alábbi formában lehetséges megfizetni továbbá kézhez kapni

Levitra rendelés,  Leivtra vásárlás útmutatás.Előreutalással egy adott bankszámlaszámra: így a legolcsóbb, mert a szállítmányozási, csomagolás, valamint egyéb díjakat mi álljuk

Postai utánvétellel a csomag kézhez vételekor a postásnak, vagy a postának kifizetni a csomag utánvételi árát, attól függően, hogy a szállítótól veszi át a küldeményt, illetve a postán. Az utánvétel összegének kiegyenlítésekor kapja meg az igényelt árut.

előre utalással történő vásárlás valamint átvétel: az előreutalás olyan szempontból lehet hasznosabb, hogy ebben az esetben a postaköltséget átvállaljuk, eszerint jóval jutányosabban megvásárolhatja az árucikket. Rögtön, amikor beérkezett a fizetség kereskedésünkbe, akkor aznap feladjuk a terméket, így 2-3 nap alatt lefolytatható az egész, továbbá olcsóbb is.

előre való utalásnál kérjük írjon a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet és akkor mi azonnal küldjük azokat az adatokat elektronikus levélben az Ön számára, amire utalni ajánlott a fizetséget. A csekk közleményébe írja be ugyanazt a nevet és irányítószámot, amit az igénylésben is eljuttatott nekünk, így könnyebben be tudjuk azonosítani. Az árucikk nevét kérjük, semmilyen esetben se tüntesse fel az utalás közleményének rubrikáiban, csakis kizárólag a saját nevét azonkívül az irányítószámát tüntesse fel, amit a rendelés esetében megadott!

Ahogy megérkezett az utalás (ez rendszerint egy-két óra, vagy 1 nap), arról SMS-ben tájékoztatnak minket, és úgy aznap már fel is adjuk a terméket ajánlva, utánvétel nélküli küldeményként, mely 1, illetve legfeljebb 2 nap alatt biztosan megérkezik Önhöz, magától értetődően titoktartó csomagolásban.

Postai vagy futárral kiszállított utánvéttel való fizetés azonkívül átvétel: Az utánvételes díjtérítési lehetőség a legismertebb és a leggyakrabban választott. A futár a megrendelő címére szállítja ki a csomagot azonkívül az utánvételi összeg megfizetésekor odaadja azt Önnek. Általában mondható, hogy 20 000 Ft-ig bezárólag 1-2 dobozos rendelés esetében elsőbbségivel elküldött árucikkek valamennyi kiszállítási, és egyéb költsége mindössze 1500 forint. Ez ár fölött, valamint a küldemény tömegének növekedése végett, akár 1800-2100-2700 forint is lehet az extra szállítási fizetnivaló. A vásárláskor ezt a kiszállítási költséget hozzáadja a cégünk az áru fogyasztási árán túl, eszerint tudhatja Ön is, hogy részletesen mennyi lesz a postaköltsége, így az árucikkel együtt pontosan mennyit fog majd fizetni.

A postai utánvét, illetve postai utánvétel szókapcsolat azt mutatja pontosan, hogy az eladó ráír a csomagra egy utánvételi árat, amit óhajt, hogy a megrendelő a birtokba vétel folyamán fizessen. Az utánvételi ár esetünkben az árucikk árából, a postaköltségből, azonfelül a csomagolás árából tevődik össze. Érthetően ez az utánvételi ár a megrendelt árut plusz kiadásokkal emeli, amit a megrendelőnek szükségeltetik lerónia. A postai utánvétellel zajló fizetés esetén a futárnak kell leróni a csomagon látható utánvételi árat, és akkor a csomagot megkapja. Amennyiben nem talál senkit a címen, otthagy egy értesítést. A másik verziója a postahivatalban maradó utánvételes küldemény, melynél a postán marad a csomag, nem kerül kiszállításra és mivel Önnek nem kötelező a saját adatait megírnia az igényléskor, így semmilyen értesítőt sem fog kapni a postától, hogy jött csomagja, ezért Önnek muszáj bemennie a postahivatalba és kifizetni az utánvét árát. A postán maradó termék bonyolítása azért nem ilyen egyszerű, hogyha ekképp igényli kérni az igénylését, mindenképpen olvassa végig az alábbiakat, mert feltéve, hogy már sokszor rendelt ekképp, akkor is módosultak a kézbesítés előírásai, amit itt olvashat el mélyrehatóan.

Kiszállítás postán maradó küldeményként

Kérem, mindenféleképpen olvassa el e postán maradó ismertető szöveget, mert hiába esetleg Ön már sűrűn is vásárolt postahivatalban maradó árut és azokkal minden simán ment, viszont mostanában nagyrészt megváltoztak a postahivatalban maradó küldemények módjára létrehozott előírások!

Ez általában a legzűrösebb hozzájutási mód a benyomásaink szerint, számos okból is.

A kisebb posták, illetve a plázákban, vagyis üzlet központokban működő posták nem foglalkoznak postahivatalban maradó csomagokkal, így azt visszaküldik a feladóhoz. Kérjük, hogy az adott város, illetve település főpostájára kérjék a rendelt csomagot, feltéve, hogy megoldható, és máris kevesebb bonyodalom lehetséges az átvételnél. A postakeresűben az olyan kisebb posták, továbbá plázák- bevásárlóközpontjainak postahivatalai is olvashatóak, ahol nincsen postán maradó küldemény, szóval azt ajánljuk ne ezt, hanem a központi (fő)postákat preferálja!

Temérdek ember nincs tisztában vele, hogy a postán maradó küldemények esetén semmilyen értesítést nem kapnak a postahivataltól. Hiszen nem is tudnák milyen címre postázzák az értesítést, mert az Ön saját címét nem jelölte meg az igényléskor, hanem kizárólag a posta elérhetőségét, amit a postakeresűben választott. Ezt tetézi még, hogy sok esetben azt mondják a postahivatalba betérő személynek, hogy nem is küldték el, vagy eltűnt. Az ilyen esetekben kérjük, írjon cégünknek a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet, ahol mi válaszlevélben elküldjük Önnek a rendelés folyamán kijelölt küldeményazonosító számot. Így már bizonyosan ki fogják adni Önnek az ajánlva feladott levelét, amibe a terméket pakoltuk.

A postahivatalban maradó csomagok megérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és ha Ön nem a főpostára kérte postán maradóként,abban az esetben átviszik az Ön által megadott számú illetve című postahivatalba az Ön küldeményét. Ha a főpostára kérte, abban az esetben ott várja Önt a főpostán.

A fő teendők: A postán maradó küldeményeknél egyáltalán nem küldenek Önnek értesítőt, eszerint Önnek kívánatos a megrendeléstől számítva 1-2 napon belül befáradnia a kért című illetve számú postára a szóban forgó városban vagy településen. Ha 7 munkanapon belül nem fárad be a postára, olyankor a csomagot visszajuttatják a feladóhoz, azaz hozzánk. Ha a postán azt közlik, hogy nem jött ilyen küldemény, vagy eltűnt, olyankor a küldeményazonosító RAG szám megadása után teljes bizonyossággal elhárul a bonyodalom! Eme számot a Kapcsolat menüpontra kattintva egy levélben kérje vállalatunktól, és akkor mi eljuttatjuk Önhöz a lehető leggyorsabban.

Legkomolyabb zavar a postán maradó csomagoknál hogy a kipostázott küldeményt (levél formájában) nem minden esetben találják meg elsőre a postán, csupán egy bizonyos küldeményazonosító RAG számmal, amelynél minden postázott csomag holléte nyomon követhető. Az alapvető fontosságú küldeményeket azonosító RAG szám adatai alapján már 100%-os valószínűséggel meg fogják találni a szóban forgó postahivatalban az utánvételes ajánlva feladott küldeményét, és kiadják Önnek a szerintük „még be sem jött” csomagot.Sok esetben a postahivatalban a minimális motiváció valamint a kis fizetések okán, hogyha nincs éppen könnyen megtalálható helyen a szóban forgó küldemény, olyankor inkább azt mondják Önnek, hogy nem érkezett meg, illetve nem találják. Ez okból fontos a küldeményazonosító RAG szám, ami ugyanakkor egy csomag nyomon követési szám. Ezt a számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy levélben kérje el kereskedésünktől.

A megrendelést követő napon a terméke mindig feladásra kerül a délután 4 óráig lebonyolított megrendeléseknél. A 16 óra utáni rendeléseket, feltéve, hogy még van kapacitásunk, akkor szokásunk kiszolgálni, ámde ha nem sikerül, akkor csak következő nap kerülnek feladásra. A kiküldött minden létezCsomag saját küldeményazonosító RAG számot kap, ezért kikereshető a posta számítógépével.

A postahivatalban maradó megrendelés utáni napon, kérésre megírjuk Önnek ezt a nyomkövetési számot, ámde e nélkül is besétálhat a postahivatalba valamint megkaphatja a csomagját, feltéve, hogy megbízható ügyintézők vannak, akkor kikeresik Önnek gyorsan és megkapja.

Hogyha valamilyen okból mégsem küldenénk el ezt a RAG számot e-mailben, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, feltéve, hogy besétált a postahivatalba és azt állították Önnek, hogy nem jött meg a csomagja, vagy nincs meg. A KAPCSOLAT menüpontra kattintva küldjön el nekünk egy üzenetet!

Amiatt ennyire lényegbevágó, hogy valódi levelezési címet valamint telefonszámot írjon be, hogy a kapcsolat teljes maradjon. Netalántán az ilyen kézbesítési bonyodalomnál el tudjuk Önt érni, amennyiben nem tud reagálni az e-mailünkre.

Kézbesítés szokásos postai utánvéttel, házhoz való kézbesítésselKézbesítés szokásos postai utánvéttel, házhoz való kézbesítéssel

A szokásosnak amellett legtöbbször igényeltnek nevezhető postai utánvételes csomag lakásra való házhozszállítása esetén a szállító nem túl nagy értéknél (100 000 forintig) kiviszi a csomagot a megadott címre, és akkor átvételkor kiegyenlítheti a postaköltséget a megrendelő oly módon, hogy a helyszínen a futárnak megfizeti az utánvételi árat. Az utánvételi összeg a megrendelt árucikk(ek) árából, a posta- utánvételes, amellett becsomagolási költségekből jön össze. A rendelésénélegyébként mindig feltüntetjük a szállítási árat is részletezve, eszerint elolvashatja, hogy a megrendelt árucikk árán felül mennyi lesz a szállítási összeg.

Címre való kézbesítéskor utánvét alkalmával, hogyha nem talál senkit otthon a postás/futár, vagy esetleg magasabb értékű az utánvételi ár, abban az esetben általában ott hagy egy értesítőt az Ön postaládájában.

Sajnálatosan azt kell az eddigi példák alapján kifejeznünk, hogy a kiküldési gyakorlat nem mindig megfelelő, számtalanszor értesítőt sem hagynak a helyszínen a postások vagy a futárok valamilyen ok miatt, és ilyen esetekben az általunk feladott küldeményt visszaszállítják nekünk, mert Ön nem is tudhat a küldeményünk megérkezéséről, mivel nem kapta meg róla az értesítőt, hogy menjen be a postahivatalba. A kellemetlenség elhárításának módja az, hogy a megrendelést követően 48 órával maximum, feltéve, hogy nem érkezik meg az adott címre a küldeményt, akkor fel kell adnia számunkra egy levelet a Kapcsolat menüpontra kattintva. Ezután a küldeményazonosító /RAG/ számot megírjuk Önnek ekkor ezzel biztos rátalálnak a postahivatalban.

Probléma, illetve 48 óránál régebbi igénylés esetében, hogyha nem jutott el Önhöz a küldeményünk, abban az esetben kérjük, lépjen velünk kapcsolatba oly módon, hogy küld egy levelet a problémájáról a Kapcsolat menüponton át!

Ki küldés előre történő utalásnál

Amennyiben Ön előre utalta részünkre az árucikk(ek) árát, akkor az átutalás megérkezését követően, amiről SMS-ben tudósítanak minket, még rögvest aznap kézbesítjük a küldeményt. Az árut sima buborékfóliás átlátszatlan azonkívül nem kitapogatható zacskóba zárjuk, és nem jelezzük, mit tartalmaz. A diszkrét küldeményünk ajánlva kerül feladásra utánvét nélkül.

Amennyiben talán nem volt otthon ezért a postás/futár nem tudta kikézbesíteni, olyankor ott hagy egy üzenetet a postaládában Önnek. Ezzel szükséges bemennie a postára azonkívül átvenni az ingyenesen odaadott tapintatos dobozú ajánlott levelét.

Amennyiben nem lett bedobva értesítés amellett már két-három napja megrendelte a küldeményt, akkor gyaníthatóan a postás/szállító nem hagyott ott értesítőt Önnek, azonban a postán benn lesz a csomag. Hogyha akkor sem találják meg, írjon cégünknek a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy értesítést és segítünk Önnek! Az utaláshoz kellő kifizetési tájékoztatónkat ezen oldal tetején olvashatja a Fizetési módnál.

Hazaszállítás tempója, ideje, kivételes sürgősségi szolgáltatás

A házhozszállítás idejének lerövidítése, amellett a kedves igénylő mentől jobb ellátása kereskedésünk elengedhetetlen kritériuma! természetesen a kedvező kiszállítási árakat előtérbe helyezve a magyar posta díjszabása és időtartama az irányadó, vagy a szállítási szakszolgálat (futárszolgálat).

A délután 4 óráig lebonyolított igényléseknél aznap megtörténik a dropship, tehát a csomagok közvetlenül a megrendelőnek való kiküldése. Ekképp az aznapi feladásnál a posta 24-48 óra alatt biztosítja a csomagok átadását a teljes Magyarországon belül. Eme időtartam nem pusztán elméletben, hanem gyakorlatban is működik. A fuvarcégek 24 órás teljesítést garantálnak.

Minden csomagot szokás szerint normál sürgősségi kiegészítő szolgáltatással vesszük igénybe, aminek többlet ára nem haladja meg a 90 Ft-ot sem.

A rendelő igénybe vehet postai plusz sürgősségi ellátást is (EMS), mely garantálja, hogy a még aznap kivitelezett rendeléseket másnap a fuvar vállalat 5600 forintos díj fejében a nagyobb településekre, a városokba de. 9 órára a kisebb méretű települések esetében maximum déli 12 óráig kézbe adja.

A postahivatal normál elsőbbségi ellátása nem jelenti biztosan a következő napi címzetthez juttatást, ekképp amennyiben bárkinek feltétlen szüksége van másnap a termékeinkre, akkor igénybe vehet külön sürgősségi ellátást úgynevezett EMS lehetőséget, amely esetén a postahivatal szavatolja a másnap déli 12 óra előtti kézbesítést.

Postai szállítás díja, utánvételes fizetnivaló, csomagolási díjak az igénylésnél

A postai utánvételes vásárlás egy költségesebb alternatíva, ugyanis az árucikk árán túl a postaköltséget is a vásárlónak szükséges lerónia, nem úgy, mint az előreutalásnál, mert akkor vállalatunk átvállalja az összes szállítási valamint a többi járulékos költségeket.

A házhozszállítási, csomagolási, illetve utánvéti díj összege átlag kevésbé értékes csomagok esetén legfeljebb 1500 Ft.

Az értékesebb, így valamelyest nagyobb súlyú küldemények esetében 1800-2200-2700 Ft is lehet, azonban rendeléskor a kézbesítési összeget közöljük külön az áru árán felül, eszerint egyértelműen megtudhatja, hogy mennyi lesz az egész megrendelése összeadva.

A rendeléshez tartozó szállítási, utánvétes, becsomagolási teljes árat, ami pluszban hozzáadódik az árucikk árához, azt a rendeléskor a rendszer részletezi Önnek.

A lehetséges legjutányosabb amellett legrugalmasabb házhozszállítási alternatívát ajánljuk Önnek a legkomolyabb titoktartás mellett.

gondok és tennivalók az átadással, kiszállítással összefüggésben

Természetesen a kézbesítést azonkívül a feladást is csak emberek teljesítik, ezért némelykor hibát követhetnek el. Ezzel nincs is baj, mert az összes bosszúságra létezik megoldás az esetleges kényelmetlen bajok kiküszöbölésére.

Nem pont azt a típusú vagy darabszámú terméket kapta, mint amit választott az igényléskor

Miután internetes kereskedésünknek naponta több száz megrendelése van, eszerint megtörténhet, hogy egy kis oda nem figyelés következtében egész véletlenül nem annyi illetve nem pont azt a terméket tesszük bele a csomagba. Ezeknek persze roppant kicsi a valószínűségük, viszont, hogyha ez játszódott le Önnel, akkor sincsen gond, tudniillik nincs egyéb tennivalója, mintsem a weboldal alján levő levélküldő panelen küldeni számunkra egy panaszbejelentő levelet, amelyet egyből kivizsgálunk még azon a napon, valamint hogyha ekképp történt, abban az esetben helyreigazítjuk a tévedésünket magától értetődően grátisz.

Az árucikket széttörve illetve szétszakadva kapta meg a borítékból kivéveAz árucikket széttörve illetve szétszakadva kapta meg a borítékból kivéve

Sajnos a kézbesítés esetén a nem szakszerűen kezelt és házhozszállított küldemények bizony sérülhetnek. Az ilyen hibás küldeményekre a Magyar Posta ad biztosítékot, cégünk nem fog kártalanítást fizetni a más szállító vállalatok által okozott károkért.

Ezen probléma átlagosan pusztán meglehetősen kevés alkalommal jelent meg, de a megrendelők mondták, hogy a levél /bliszter/ szét van szakítva, de attól még egyáltalán nem lett baja a terméknek, így nem akartak a feltehető csekély sérüléseken problémázni.

Nem kapta meg a küldeményt időben

Cégünk alaposan odafigyel a gyors, még azon a napon történő dropshipre (házhozszállításra), ekképp minden nap feladjuk a 16 óráig leadott rendeléseket. Ezeknek 1 vagy maximum 2 nap leforgása alatt meg kellene érkeznie az egész hazánkon belül akárhová. Feltéve, hogy 2 nap alatt nem jutott hozzá a csomagjához, olyankor feltétlenül tudassa ezt velünk úgy, hogy a Kapcsolat menüponton át egy üzenetet küld a gondjáról, amiben írja le, hogy mely jellemzőkkel továbbá milyen árucikket rendelt meg, mely még nem jött meg.

Annak, hogy vajon miért nem kapta kézhez a küldeményét, véleményünk szerint az alant olvasható okai lehetnek:

• Nem dobott be a postás értesítést, ezért nem ment be érte a postára, azonkívül hozzánk visszajuttatták a csomagot. Ez többnyire a postán maradó küldemények esetén történhet meg, vagy abban az esetben, amennyiben a településen az utánvételes csomagokat intéző kézbesítő postás/futár továbbá a szokott postás teljesen más. Így hiába reklamál a már netalán jól ismert postásánál, hiszen nem is ő kapja meg az utánvételes csomagok kikézbesítési feladatát. Még hagyományos lakcímre történő kiszállításnál is megesik többször, hogy nem hagynak a helyszínen üzenetet, így Ön nem értesül a csomagunkról és így pár nap után visszaküldik a feladójához.

Azt tanácsoljuk, hogy feltétlenül üzenjen nekünk, amennyiben az igényléstől számítva maximum 2 munkanapon belül nem kapta meg az ajánlott utánvételes küldeményünket, és akkor mi eljuttatunk Önhöz egy küldeményeket nyomon követő számot (ún. RAG számot), amivel már be tud sétálni a postahivatalba és átadják Önnek értesítés hiányában is a küldeményt. Eszerint két napnál később semmilyen esetre se várjon, hanem küldjön nekünk a KAPCSOLAT menüpontban egy levelet!

• A csomag a postán elkallódott. Ekkor Önnek éppúgy tudatnia szükséges velünk, hogy a küldeményünk nem érkezett meg. Mi utánajárunk, és feltéve, hogy elveszett a csomag, akkor annak az összegét a posta vállalatunknak visszatéríti, viszont már aznap, amikor ez tudomásunkra jutott és bebizonyosodott, hogy elkallódott, abban az esetben mi azonnal feladjuk az Ön számára még egyszer a kért árucikket és így másnapra alighanem meg is érkezik.

Ilyenre egyébiránt egyszer volt eleddig példa. Az a fő, hogyha nem kapta kézhez a küldeményt, akkor okvetlenül jelezzen számunkra, mert az garantált, hogy feladjuk aznap adélután 4 óráig leadott megrendeléseket!

• Nem történt meg a csomag postázása.

Internetes patikánknak mindenkor rendelkezésre áll raktáron bármilyen mennyiségű árukészlete, ekképp jóformán biztos, hogy nem lesz olyan, hogy kifogyunk a készítményekből, valamint nem tudjuk elküldeni a kért árukat. Esetleg megeshet az, hogy az igénylés feladását követően valamelyik levelezési rendszer nem továbbítja a rendelést számunkra. Erre még nem tudunk egy példát se.

 

Nyomkövetési illetve küldeményeket azonosító szám, úgynevezett RAG szám elküldése az Ön számára e-mailben, amennyiben elveszett a küldemény

Hogyha azt a tájékoztatást kapja a postástól, illetve a postától, hogy semmiféle csomagja nem jött Önnek, abban az esetben idestova bizonyos lehet abban, hogy a postahivatalban elhányódott a csomag. Ekkor egy ún. küldemény nyomkövetési RAG számot igényelnek, mert az összes küldeménynek létezik egy saját azonosítószáma, és annak segítségével már elő tudják keríteni az Ön küldeményét a postán a számítógépükbe beütve. A küldemény nyomkövetési RAG szám megmutatását, illetve bemondását minden esetben a postán ajánlott elvégezni, és nem a postásnak/futárnak mondani, hogy nézzen utána.

Ez a küldeményazonosító szám minden esetben két betűvel kezdődik azonfelül 14 szám követi. A 2 betű, mellyel kezdődik, az az „RL” és utána 14 darab szám.

A csomagját du. 4 óráig kitöltött rendelésnél még azon a napon elküldjük, és így 1-2 nap múlva már át is veheti. Ha maximum 2 nap múlva nem kapta kézhez, abban az esetben mindenképpen írjon nekünk a KAPCSOLAT menüpontban egy levelet a panaszával – adataival, és mi haladéktalanul válaszolunk valamint megadjuk az Ön számára ezt a küldeményeket nyomon követő RAG számot. Eme RAG számmal be tud sétálni a postára, ahol így már a számítógépes adatbázisba beírva jól tudják, milyen csomagról van szó, azonfelül kikeresik az Ön számára.

Tapintatosság, küldemény látványa- külleme

Vállalatunk lényegbevágó előírása a tapintat! A rendelése egyáltalán nem fog kiszivárogni harmadik személy felé, azt más személynek nem adjuk kézbe. Számos megrendelőnek meglehetősen nagy nehézségetokoz, hogy milyen címre is rendeljék a küldeményt, nehogy akárki is meglássa. A szüleinél vagy más közös háztartásban lakik valakivel és ezért nem szeretne kellemetlen kíváncsiskodást, ekképp kerül elő a dilemma, hogy milyen címre rendeljem a küldeményt?

A megoldás pofonegyszerű továbbá persze a legdiszkrétebb. A postára postahivatalban maradó küldeményként. Azért is roppant hasznos ez a megoldás, mert Önnek még a személyes adatait sem szükségeltetik nekünk megadnia, hanem mindössze a postának a számát illetve a címét (minden település főpostája az 1. számú posta), amelyet a postakeresűnkből tud kijelölni. Azért ez a dolog nem ennyire egyszerű, jó pár ismertető továbbá dolog létezik a postán maradó csomagoknál. Ha postán maradó csomagot óhajt igényelni, értsd, hogy a postán benn maradhasson a csomagja és ne szállítsák ki, olyankor ezt mindenképpen tanulmányozza át alaposan: szállítás postán maradó küldeményként!

A csomagolás illetőleg a küldemény látványa

A kiküldött csomagok külseje továbbá kinézete igen egyszerű, semmi sem utal a tartalomra. A feladóként egy magánszemély nevét írjuk oda a kínos kíváncsiskodás kiküszöbölése okán. A csomagot a gyakorlatban levélként postázzuk, mert ekképp olcsóbb a csomagénál. A küldemény (levél) egy bélelt levegő buborékos boríték, amelyet még kitapintani se lehetséges, és eszerint nem tud sérülni sem a boríték tartalma, esetünkben a tabletták.

A mérsékeltebb árú illetve súlyú- illetőleg méretű igényléseket tehát egy kibélelt borítékban postázzuk, melynek látványa az alábbi képen figyelhető meg:

A komolyabb értékű, illetve nehezebb, nagyobb méretű rendeléseket kartondobozban küldjük.

Amikor telefonálunk Önnek a megrendeléskor kapott telefonszámon

Az igénylésben megírt telefonszámon egyedül teljesítési, kiküldési bajok esetén telefonálunk Önnek a legutolsó esetben, ha e-mailjeinkre nem válaszol semmit. A megrendelés visszaigazolása céljából semmiképpen se keressük telefonon, hanem csupán egy visszaigazoló e-mailt írunk Önnek.

Esetleg akkor hívnánk fel Önt, ha sürgős kiszállítást kíván másnapra. Hogyha esetleg a közölt megrendelési információkból hiányzik valami, aszerint nem tudjuk teljesíteni a rendelést. A telefonálásnál mindig az igénylést feladó személyt hívjuk a telefonhoz, azaz megbizonyosodunk arról, hogy ki az, akivel tárgyalunk, továbbá hogyha felesége vagy barátja venné fel a telefonját (mobilját), akkor ne idegeskedjen mindössze egy téves hívás voltunk rejtett számról, akit nem is tudnak visszahívni, és visszakeresni. Ezzel Önnek nem lesz bosszúsága! Ezért a tapintat teljes.

Garancia

Gyógyszerforgalmazó vállalatunk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi engedélyével bír, továbbá minden árucikkére pénz visszafizetési vagy csere biztosítékot nyújt tisztelt vevőinek!

Világhálón működő gyógyszertárunkban soha nem történhet meg semmilyen körülmények között sem, hogy a nem hivatalos gyógyszerforgalmazókhoz hasonlóan hamisított gyógyszert postázzunk az Ön számára. Gyógyszerkereskedésünk jó híre, törvényes üzemeltetési felhatalmazása, világhálós gyógyszertári és gyógyszer forgalmazási jogosítványa végett sem engedhetné meg, hogy hamis orvosságot adjon el, mert abban az esetben bevonják a gyógyszerkereskedés valamennyi jogosítványát. Beszüntetnék státuszát, bár mi a mi országunkon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 hagyományos patikával állunk szerződésben. Ezen felül még 18 államban működnekjól prosperáló internetes gyógyszerkereskedéseink.

A következőkben ismertetjük Önnel azt a 3 legfontosabb szövetséget és testületet, amelyek a gyógyszertárak, és világhálón működő patikák működését, ellátását, továbbá a rendelt, illetve kiadott orvosságokat bevizsgálják azonkívül kontrollálják, nem megfelelő színvonal esetében megszüntetik a gyógyszerkereskedés működtetését, azonkívül megvonják a működéshez nélkülözhetetlen felhatalmazásásait.

Amennyiben a Kapcsolat menüpontra rákattint, akkor előjönnek Önnek a számítógép képernyőjén a cégünk azonfelül a világhálón működő gyógyszertárunk nevére szóló legnagyobb szintű internacionális gyógyszerkészítmény ellenőrzési szervezetek hiteles hozzájárulásai. Az engedélyekről látható képeken láthat majd domain nevünket jelző sorozatos vízjeleket, amelyet a célból kellett elhelyeznünk rajtuk, hogy a nem hivatalosan üzemelő, nem eredeti szereket forgalmazó webshopok ne bírják másolni e legális felhatalmazások okiratait valamint átírni a sajátjukra.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a Kapcsolat menüpontban ellenőrizhetőek az összes céges adatunkkal egyetemben.

Ezen formális igazolások meglétével már letisztulhat Ön előtt a kép, hogy cégünk egy törvényesen funkcionáló világhálón működő patika, és nem a tucatnyi törvénysértő hamis gyógyszerkereskedő webes oldalak egyike, melyekre a HENT, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület is felhívja a figyelmet.

Vállalatunk ezen kívül csere biztosítékot, végső esetben pénz visszatérítési garanciát is nyújt minden tablettájára, az alábbi jótállási feltételek mellett, hogyha:

  • • Ön nagykorú.
  • • Ön nem alkalmazott drogot, tudatmódosító készítményt alkalmazás során és/vagy azt megelőzően.
  • • Ön tiszteletben tartotta a medicinára vonatkozó felvilágosítást teljesen.
  • • Ön nem fogyasztott koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú ételt, innivalót, vagy egyéb más terméket a szer szedése során és/vagy előtt.
  • • Ön nem érintett vese, szív, máj, tüdőbetegségben azonfelül nem használ erre szereket.
  • • Ön nem alkalmaz nitrát tartalmú, vagy egyéb más értágító, intenzív vérnyomás csökkentő, illetve vízhajtó medicinákat.
  • • Ön nem érintett pánikbetegségben, nincs semmilyen pszichológiai baja, továbbá nem használ antidepresszáns gyógyszerkészítményeket.
  • • Önnek saját hibáján kívül nem hatott e készítmény.
  • • Ön beleegyezik abba, hogy IP címét azonfelül személyes adatait számítógépünkön eltároljuk.

Ha megfelelt ezen pontok feltételeinek, továbbá a gyógyszerkészítmény saját hibáján kívül nem segített Önnek, visszatérítjük a medicina összegét, vagy esetleg kicseréljük egy másik hatóanyagú szerre elsőként.

Pénz visszaadási illetve kicserélési biztosíték teljesítése a gyakorlatban

Ha beteljesedett, hogy Ön valamennyi kívánalmat betartotta és mégsem volt eredményes a portékánk, abban az esetben kiválaszthatja, hogy az összeget szeretné visszakapni, vagy kicseréljük az orvosságát egy másik hatóanyagú medicinára. Alapesetben felajánlunk az Ön számára egy további hatóanyagú csereszert, melyet egészen grátisz küldünk ki Önnek. Zömmel a más alapanyag már biztos győzelem szokott lenni, mert megeshet olyan eset nagyon ritkán, hogy egy alapanyag valamilyen okból nem hatásos egy személynek. Ezzel szemben ha tesztel egy más különböző hatóanyagú gyógyszerkészítményt, akkor meglepődik az eredménytől, és biztos máshogy viszonyul cégünkhöz.

Amennyiben vissza szeretné kapni az árát

Akkor nincs egyéb teendője, mint, hogy írjon számunkra a KAPCSOLAT menüponton át egy panasztevő levelet, és akkor kap egy Claims Identification Number-t, magyarul egy reklamációs azonosítási számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, küldjön el a gyógyszerkereskedésünknek egy kérvényező levelet a postán arra a névre továbbá címre, amelyről a küldeménye érkezett. Ebben a kérvényben javasoljuk, írja le az Ön becses nevét, személyes adatait, továbbá a felmerülő nehézségét a patikaszerrel összefüggésben. Kérjük, tájékoztasson minket e levélben, hogy miféle kihatást és mellékhatást érzett az orvosság szedésekor, és minden, a hatással összefüggő tettét. Például fogyasztott-e koffeint tartalmazó italokat, vagy szeszt a használata előtt illetve közben, vagy használt-e egyidejűleg vele más különböző készítményeket, és hogy mennyi idős. amennyiben postázta ezt a hagyományos írásos levelet a kiszállításkor kapott névre valamint postafiók címére, abban az esetben arra kérjük, juttasson el számunkra újra a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy levelet, amire 24 óra leforgása alatt válaszolni fogunk.

Amennyiben beérkezett hozzánk a levele és átnéztük (4-10 nap), akkor még ellenőrizzük az esetet, azonkívül amennyiben Ön az útmutató alapján járt el továbbá valamennyi alapvető előírásunkat megfogadta, akkor jár Önnek a jótállás, ekképp megtérítjük Önnek az összeget! Kérjük, ilyen esetben ne felejtse el a kézírásos levelében leírni az átutaláshoz szükséges személyi adatait. Egyes-egyedül kézírásos kérvényt fogadunk el, minekutána azt fénymásolnunk kell valamint el kell vinnünk a központba adminisztrálni. Hogyha bármelyik adatot nem adja át, ami fontos a pénz visszaadási garancia teljesítéséhez, abban az esetben az átutalást nem tudjuk véghezvinni. elsőnek, kérjük, legyen szíves, küldje vissza az igényelt gyógyszert, ami nem használt, és mi kontrolláljuk, hogy vállalatunktól van-e. Postára adás előtt minden esetben egy jól elrejtett jelet erősítünk a készítmény dobozára, levelére, ekképp felismerjük, amennyiben nem cégünktől származik a visszaadott árcikk. A pénz visszafizetési garanciát csak akkor áll módunkban teljesíteni, ha a patikaszer leveléből (bliszter) csupán szigorúan legfeljebb 1 szem nincs meg, illetve Jelly esetében egy zacskó. Hogyha több darab nincs meg, onnantól kezdve nem áll módunkban egyik fajta garanciát se garantálni Önnek még aktív reklamáció esetében sem!

Amennyiben Ön a garanciáját meg szeretné kapni, akkor kérjük, a KAPCSOLAT menüpontban írjon hozzánk egy levelet, megírva benne a Claims Identification Number-t, azaz hogy egy egyedi reklamációs azonosítási számot, amellett tüntesse fel a bankszámlaszámot azonfelül az átutaláshoz fontos minden adatot. Feltéve, hogy ezeket az adatokat 16 óráig megírja számunkra, akkor még aznap visszatérítjük a kiadását, amely 24 órán belül jelentkezik a számlaszámán. Erről egy képernyőképet tárolunk, hogyha netalántán azt gondolná, hogy mégsem átutaltunk Önnek. A megrendelés feladásával ezeket a szabályokat Ön elfogadja.

Ha ki szeretnécserélni a szert

Feltéve, hogy Önnek valamiért nem volt hatásos a kiszállított készítmény, illetve nem reagált megfelelően pont arra az alapanyagra, ellenben az árával nem jut előbbre, hanem inkább próbálkozna egy másmilyen alapanyagú készítménnyel, abban az esetben kérjük, juttasson el számunkra egy panaszbejelentő levelet a Kapcsolat menüpontban. Ekkor kap egy Claims Identification Number-t, nevezetesen egy reklamációs azonosítási számot.

Aztán juttasson el nekünk egy saját kézzel írt papír alapú levelet arra a névre és postafiókcímre, mely az igényelt termék átvételekor annak feladójaként meg volt jelölve! Eme levélben kérjük, legyen szíves, írja le az Ön becses nevét, személyes adatait, hogy milyen lakcímre vagy postacímre küldjük pontosan a csere szert és azt is, hogy mire szeretné, hogy kicseréljük a szert! Szokás szerint felajánlunk az Ön számára a tapasztalatunk alapján egy másik más alapanyagú terméket, amely gyógyszerkereskedésünk szakértői szerint már sikeres lesz. Amennyiben a két gyógyszerkészítmény költsége nem egészen ugyanaz, az átutalással, megbeszélés után megoldható.

Ezután Önnek visszaigazoljuk a kérelmét, ami után nincs egyéb tennivalója, mint hogy elküldi postán ajánlva, a kézzel írt papír alapú üzenetet (ami tartalmazza a személyes adatait, telefonszámát, a cserélendő termék nevét, a Claims Identification Number számával, azaz hogy a különleges panaszbejelentő azonosító számával egyetemben); továbbá a rendelt küldeményén látható Feladó nevére valamint postafiók címre (ez ugyanis a vállalatunk) a megmaradó valamint kibontott gyógyszert visszajuttatni szíveskedjék.

Ha megjött cégünkhöz a nem megfelelő gyógyszer, az Ön személyes adatai továbbá a Claims Identification Number /reklamációs azonosító szám/, olyankor azt feldolgozzuk és egy-két nap elmúltával a levelében szereplő adatok alapján házhoz szállítjuk az Ön részére a csere terméket. A kézírásos papír alapú levélre amiatt van szükség, mert gyógyszerkereskedésünknek le kívánatos fénymásolnia a számunkra megírt levelét és el szükséges küldenünk a központba az adminisztráció.